Nerds of Norway|Site Info
Page
of 2

Nerds of Norway, The End.

Mark Unread · 15 replies
248 posts
+24 Approves
Er dere interesserte i å fortsette å spille med mange av oss enten 10mann eller sosialkos, er det bare å standby. Fixer noe så vi kan være sammen i harmoni.

Må også igjen takke for awesome innsats fra Fallen og Grønne. U the best.
Shit happens... Once.
Posted Jan 14, 12 · Last edited Jan 14, 12
0 Approves
196 posts
+17 Approves
10 Man!
10 Man!
GOGO
Aldri gi opp! Så klarer vi alt :)
Posted Jan 14, 12
0 Approves
243 posts
+4 Approves
trist å høre dette, men forstår dere, er mye mere jobbing enn det ser ut for andre. Helt topper folk og NoN er/var også toppers!:)
Cafpow2.jpg

People that have achieved more then you are a Geek, People that have achieved less then you are a Noob!
When the Going Gets Tough, the Tough Get Going!
Posted Jan 15, 12
0 Approves
216 posts
+10 Approves
Har ikke bestemt mæ ennå ka det blir til. Har besluttet meg å raise bort til Bali i 3 månder (5. Mars til 13. Jun)
Tror ikke i min tid der nede at jeg blir noe aktiv, men blir sikkert aktiv fram til den dato i en form eller annen. Dere finner meg uansett på morteniphone@gmail.com - Real-ID
CSI: The Barrens!
"Looks like Mankrik's wife was beaten and killed by Centaurs."
"Well, I guess the Centaurs weren't" *puts on sunglasses* "horsing around."
*GUITAR RIFF!* YYYYYYYYeeeeeeeahhh!
Posted Jan 15, 12
0 Approves
79 posts
+3 Approves
Trist, men dette måtte skje en dag. Jeg antar slutten for meg og NoN er like nær. Jeg får komme meg videre, antakeligvis joine Vanir. Men det som er veldig tøft er at jeg har tilbringet tiden i denne guilden i over 1 år, som også er den lengste perioden jeg noen gang har vært i en raiding guild, hvorfor? Fordi NoN var fantastisk å være i. Jeg har hatt mine beste spilloplevelse hos dere, spilt med de beste guild lederene, hatt kjempe kjekke raids med dere. Så jeg takker dere alle for det, jeg skal være ærlig at jeg har aldri vært i en bedre guild enn NoN...

Kos og klem fra Miihon, kommer nok aldri til å glemme dere. Håper vi møtes i fremtiden!

- Har min Alt Efi, for the social sake ;)
Posted Jan 15, 12 · Last edited Jan 15, 12
+1 Approves
1
 Approves
13 posts
0 Approves
WOOT, Var ikke lenge og ikke akurat noe mye med på raidinga men dere alle fikk meg til og føle meg vellkommen, og akkseptert, dere er en fantaskisk gjeng, og ønsker dere alle Mange gode Raid Frem i tiden, og hvem vet kanskje en dag vi møtes igjen :d - oppsan
Posted Jan 16, 12
0 Approves
Page
of 2
Announcement of