Jeg lurte på om det var noen stalltips til healing på Madness.
Har kjørt instansen endel som healer nå og testet forskjellige setups med crit, haste og mastery.
Beste attempt har vært 2% og det var rett og slett uflaks i P2 som gjorde at vi faila.
Men tilbake til saken.
Vi kjører normalt med en resto druid, en holy pala og meg som resto shaman.
Tankene er en prot pala og enten en druid eller warrior.
Av øvrig DPS har vi en surv hunter en combat rogue en fire mage en DK og en priest.
DPS messig ligger tankene på 25-30k og DPS stort sett rundt fra 35-45k.
Før de fiksa posisjonering på Alextraza (single target crush) og bolt stacking på Kalecgos hadde jeg mellom 80-100% mana når vi startet fighten på plattformen. I P2 klarte jeg å gå inn i første adds fase med 100% og deretter 50% på neste og på tredje var jeg oom.
Nå etter fiksene har jeg ikke kommet til P2.
Med en tank og 2 healere (meg og en resto druid) ligger jeg på rundt 80% mana før bolten lander på plattform 4 men jeg er redd for at P2 kommer til å bli en kjempe utfordring pga økende AoE dmg fra DW.
Rent teknisk har jeg HR oppe konstant i Wing fasene, så lenge folk klarer å spre seg mot Crush kan jeg spe på med litt Chain Heals og Healing Wave + Riptide som jeg slacker litt på "fy meg".
I P2 (De erfaringene jeg fikk før siste fix) holdt jeg HR oppe konstant og spammet Chain Heal.
Jeg gikk inn i fasen med ca 50% CD på Spirit Link, bruker den på plattform 4 og Mana Tide er klar til bruk.
Har også Natures Swiftness + GHW klar for å toppe tanken, denne har 2min CD.
Siden jeg kun har 3pcT13 får jeg ikke brukt 30% Haste buff fra SWG, den hadde nok kommet veldig godt med her.
Men uansett, det hele ender opp med at jeg må spamme GHW for å klare å holde folk over 50% HP etterhvert som ting skjer, CH spamming går ikke fort nok og jeg risikerer å gå OOM midt i en adds fase, da er vi pretty much ... uhm ... rundtlurt av DW

Usikker på deres progress, men noen tips for 10M Normal hadde gjort meg meget lykkelig

tata
/Bh