hentet også info herfra http://us.battle.net/wow/en/forum/topic/3657438515
Vil fortsette å oppdatere hvis listen forandrer seg
JEG LINKER FORSÅVIDT NORMAL VERSJONEN AV ITEMSA, MEN DET ER DE SOM ER BIS MED MINDRE JEG HAR KOMMENTERT ANNERLEDES.
Head: Zeherah's Dragonskull Crown og Wyrmstalker's Headguard tydeligvis er det opp til deg om du trenger set bonus eller hit mer (set bonusen (2 og 4 set) er absolutt nødvendig). Scattered shots foretrekker dermed Zeherahs pga det awesome navnet som selvfølgelig stammer fra http://www.femaledwarf.com/
Neck: Cameo of Terrible Memories som er fra valor points
Shoulders: Wyrmstalker's Spaulders tier
Back Batwing Cloak Valor, men egentlig er Dreadfire Drape hc fra ryolith bedre
Chest: Wyrmstalker's Tunic Tier, best overall og passer hvis man vil ære Zeherah angående valg av hjelm ^^
Bracers: Bracers of the Hunter-Killer på NORMAL (er LW crafted og finnes tydeligvis ikke HC) og Bracers of Looming Darkness i HC - dropper fra Ultraxion
Hands: Wyrmstalker's Gloves om man trenger tier set for bonusen og Sporebeard Gauntlets hvis du har 4 set bonusen utenom
Belt: Belt of the Beloved Companion dropper fra Blackhorn
Legs: Wyrmstalker's Legguards Tier
Feet: Treads of Dormant Dreams fra hagra
Finger: Emergency Descent Loop Valor og Signet of Grasping Mouths fra Hagra
Trinkets: Wrath of Unchaining bis - dropper fra Spine of Deathwing, så kommer Vial of Shadows (shared boss loot) eller Starcatcher Compass (Blackhorn) selv om det virker som om Vial of Shadows er best av de 2 siden procen skal vist scale ganske bra med stats
Melee wep: Kiril, Fury of Beasts er BiS (Madness of Deathwing), men er vell forsåvidt logisk å passe den til melees hvor den også er BiS
Ranged: Vishanka, Jaws of the Earth KLAR BiS for trolls hvertfall, tvilsomt at Horrifying Horn Arbalest eller Ruinblaster Shotgun vil overhodet være bedre for noen, særlig siden vi ikke har noen (female)dwarfs i guilden ^^
sånn... håper dere er fornøyd med at jeg har tatt dyrebar eksamensøvingstid til å lage BiS item list